Opel Cascada - Vozna dinamika

Testna vožnja

Testna vožnja govori više od tisuću slika. Kliknite ovdje da biste doživjeli stvarnost.

Rezervirajte testnu vožnju

Korisne poveznice

VOZI MOĆNO KAO ŠTO I IZGLEDA.

Atraktivan izgled osvojit će vas odmah, no tek kada ga spojite s izvanrednom voznom dinamikom i vrhunskim motorima1, jasno vam je zašto Opel Cascada osvaja zauvijek.

Enlarge

Vrhunska krutost, izvanredna dinamika

Odličan izgled zaslužuje najbolju voznu dinamiku. Kada je riječ o provjerenom, sofisticiranom inženjeringu podvozja, Opel Cascada ima ovjes s Opelovom HiPerStrut sponom sprijeda i Wattovom vezom straga. Bitno je i to što ima vrlo visoku torzijsku krutost podvozja i karoserije kako bi se maksimalno povećao izniman potencijal ovog naprednog ovjesa.

 

Torzijska krutost postignuta je poprečnim elementima za ojačanje donjeg dijela karoserije i posebno čvrstim A stupovima pojačanima čeličnim cijevima visoke čvrstoće. Zajedno s izvanrednom krutošću konstrukcije na taj je način stvorena osnova za precizno upravljanje, glatku vožnju i izvrsnu upravljivost.

 

Sveukupna krutost zajedno s prednjim ovjesom s HiPerStrut sponom također znatno pridonosi iznimnoj udobnosti vožnje i krajnje niskim razinama buke, vibracija i udara zbog neravnina. Još jedna prednost je u tome što na Opel Cascadu možete postaviti 20-inčne naplatke bez ikakvih preinaka. Wattova veza straga osigurava optimalno precizno držanje. Dodajte tomu Opel FlexRide® i tri pojedinačne postavke ovjesa što znači da možete birati točno onaj način vožnje koji želite, bilo gdje i bilo kada.


Enlarge

Fina snaga, velik moment

Naravno, bezvremenski izgled Opel Cascade zaslužuje i izvrsne, visoko dotjerane performanse. Zvijezde ponude benzinskih motora su 1.6 Turbo ECOTEC® s direktnim ubrizgavanjem od 125 kW (170 KS) i 1.6 Turbo ECOTEC® s direktnim ubrizgavanjem od 147 kW (200 KS), oba iz nove generacije Opelovih motora. Napredan dizajn, metalurgija i tehnologija koja obuhvaća dvostruke osovine sa suprotnom rotacijom i prigušnikom vibracija zajedno osiguravaju snagu i izvanrednu ekonomičnost.

 

U razvoju ove nove generacije motora Opelovi inženjeri primijenili su nove tehnike lijevanja koje omogućuju unutarnji tlak od najviše 135 bara. To omogućuje odlične standarde kompresije, a rezultat je izvanredna učinkovitost. U kombinaciji s naprednim direktnim ubrizgavanjem, brzo reagirajućom turbotehnologijom i najnovijim upravljanjem motora, rezultat je motor koji postavlja nove standarde u pogledu glatkog odziva.

 

Za ljubitelje dizelaša visokih performansi tu je također izniman motor 2.0 BiTurbo CDTI. Usavršena dvostruka turbotehnologija i napredna common-rail tehnologija s najviše 8 ubrizgavanja po ciklusu i do 2000 bara pridonose impresivnom momentu od 400 Nm uz snagu od 143 kW (195 KS).


1:

Potrošnja goriva u l/100 km: u gradu 9,4 – 6,3, izvan grada 5,9 – 4,6, prosječna 7,2 – 5,2 l/100 km.

Emisija CO2 u g/km: prosječna 169 – 138.


U skladu s uredbom R (EC) br. 715/2007 (u važećoj verziji).