Opel na Ženevskom sajmu automobila.

Mar 2, 2016

Rüsselsheim/Ženeva. “Opel je emocionalniji, inovativniji i jači nego ikad prije. Opel se vratio”, rekao je glavni izvršni direktor Opel grupe dr. Karl-Thomas Neumann na današnjem otvorenju Opelova štanda (paviljon 2, br. 2231) na 86. ženevskom sajmu automobila (otvoren za javnost od 3. do 13. marta 2016.). Dr. Neumann tijekom konferencije za medije predstavio je dvije svjetske premijere: sportski automobil budućnosti GT Concept i kompaktni SUV Mokku X. Uz to će biti predstavljen i touring automobil Astra TCR, još jedan član obitelji Astri. „Otkad smo počeli s prodajom Astri u jesen 2015., primili smo više od 130 000 narudžbi“, rekao je glavni izvršni direktor Opel grupe o vrlo uspješnom početku prodaje nove generacije Astre. Nastavio je i dodao sljedeće nakon što je novi model dobio najcjenjeniju nagradu: „Nakon osvajanja nekoliko nacionalnih nagrada za automobil godine širom Europe, nova Opel Astra ponijela je jučer popodne i titulu Europskog automobila 2016. godine!“ Karavan Astra Sports Tourer naći će se za samo nekoliko tjedana u prodajnim salonima zastupnika i baš kao peterovratna sestra, lakša je i učinkovitija nego ikad prije te dolazi s ultramodernim tehnologijama.

Sportski automobil budućnosti: svjetska premijera Opel GT Concepta

Opel još jednom označava čiste emocije, što je jasno pokazano svjetskom premijerom GT Concepta. Taj konceptni automobil spaja prošlost i budućnost, no nipošto ne pokušava oponašati svog slavnog prethodnika. Naprotiv, nudi novu interpretaciju uzbudljivog stila izvornika. „Ovo je jedan od najuzbudljivijih konceptnih automobila koje sam vidio u svom životu. Čista strast! Pokazuje tko smo: samopouzdani, smioni i inovativni“, rekao je dr. Neumann prilikom predstavljanja ovog zadivljujućeg čistokrvnog modela sa srednje postavljenim motorom (više sprijeda) i pogonom na stražnje kotače. GT Concept jednako je avangardan koliko i puristički – najvažnija je forma. Dug poklopac motora, iznimno kratki prevjesi, smiona crvena središnja linija i nedostatak kvaka i retrovizora kao i svih drugih suvišnih ukrasnih elemenata – to je čisti sportski automobil koji podiže Opelovu filozofiju skulpturalnog dizajna na novu razinu. „Stvorili smo GT Concept da bismo izrazili smion i emocionalan duh Opelove robne marke. On je dramatičan, skulpturalan i pun inovacija“, objasnio je Mark Adams, potpredsjednik dizajna.


Prodajni hit sada je još poželjniji: svjetska premijera Opel Mokke X

Opel Mokka pobuđivala je osjećaje od svojeg tržišnog predstavljanja prije tri godine – više od 300 000 vlasnika Mokke širom Europe ne može biti u krivu. No sada će ovaj SUV stvoren za avanture postati još poželjniji: „Nova Mokka X smionija je izvana, dok je iznutra krasi profinjena elegancija“, rekao je dr. Neumann o sljedećem koraku evolucije prodajnog hita u obliku kompaktnog SUV-a. Mokka X ima karakterističan dizajn s LED svjetlima za dnevnu vožnju u dominantnom oštrom obliku dvostrukog krila. Njena je unutrašnjost profinjena i dolazi s najnovijom generacijom informacijsko-multimedijskih sustava koji će je u ljeto kad krene u prodaju činiti najbolje povezanim trenutno dostupnim SUV-om. IntelliLink će donijeti svijet pametnih telefona u automobil putem platformi Apple CarPlay i Android Auto, a opcionalno je dostupan i Opel OnStar. No to nije sve: Opel će proširiti svoj portfelj motora dodavanjem novog 1,4-litarskog benzinskog motora s izravnim ubrizgavanjem. Taj ultramoderni motor dolazi u kombinaciji sa šesterostupanjskim automatskim mjenjačem, sustavom Start/Stop i pogonom na sve kotače (preliminarna potrošnja goriva i emisije CO2 u kombiniranom krugu testiranja: 6,6 l/100 km, 154 g/km). „Naš novi mali SUV uzbudljiv je, cjenovno pristupačan, inovativan i dostižan. Drugim riječima, pravi je Opel.“


Lagana, učinkovita, praktična, sportska: nova Opel Astra
 

Lakša, učinkovitija, agilnija i udobnija. „Nova Astra je najbolji automobil koji smo ikad proizveli. I ponovno je vodeća u svojoj klasi“, rekao je dr. Karl-Thomas Neumann. To ne potvrđuju samo narudžbe kupaca, nego i brojni usporedni testovi širom Europe u kojima je Astra pobijedila. Peterovratna varijanta je lakša do 200 kg, a Sports Tourer do 190 kg od prethodnog modela, čime je znatno poboljšana agilnost i udobnost u vožnji. Motori najnovije generacije jamče pregršt užitka u vožnji. Nova Astra dolazi s brojnim tehnologijama i sustavima pomoći, od nagrađivanih prilagodljivih svjetala IntelliLux LED® s matricom do upozorenja na mogući frontalni sudar s kočenjem u slučaju sudara. „Zato je Astra uznemirila višu klasu“, objasnio je dr. Neumann. Sports Tourer naći će se u prodajnim salonima od sljedećeg mjeseca i sasvim će sigurno nastaviti uspjeh prethodnika. Ima prostraniju kabinu i već prtljažnik usprkos skoro nepromijenjenim vanjskim dimenzijama. Uz to, ona je prvi Opel s električnim podizačem poklopca prtljažnika koji se otvara i zatvara laganim pokretom nogom.

 

Pored GT Concepta dr. Karl-Thomas Neumann predstavio je još jednu zanimljivost za ljubitelje automobilizma – novu Astru TCR. Pogoni je 2-litarski motor sa 330 KS i 420 Nm i bit će jedna od novih natjecateljica na utrkama Touring Car Racing Series 2016. Neumann je izjavio i sljedeće: „Astra TCR nastavit će dugu tradiciju automobilizma u Opelu.“