Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


NOVI MOTORI, NOVO PODVOZJE, NOVI OSJEĆAJ.

Vozači Insignije, u koju je ugrađen njemački inženjering, uživaju u performansama dovedenima do savršenstva.

 

1U ponudi za 2.0 dizelski (125 kW/170 KS) i 2.0 BiTurbo dizelski motor (154 kW/210 KS).

 

Potrošnja goriva za 2.0 dizelski motor u l/100 km: u gradu 7,2 – 7,8, izvan grada 4,7 – 5,3, prosječna 5,7 – 6,2; emisija CO2 u g/km: prosječna 150 – 164.

Potrošnja goriva za 2.0 BiTurbo dizelski motor u l/100 km: u gradu 9,4, izvan grada 5,8, prosječna 7,2; emisija CO2 u g/km: prosječna 188.

 

U skladu s uredbama R (EZ) br. 715/2007 i R (EZ) br. 692/2008 (u važećim verzijama).*/**/****

PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

NJEMAČKI INŽENJERING VODI VAS NA SLJEDEĆU RAZINU.

Izbor je vaš – bilo da se odlučite za sportski, ručni 6-stupanjski ili sofisticirani 8-stupanjski automatski prijenos1, Insignia ima sve kvalitete kako bi vas odvela na sljedeću razinu.

 

1 U ponudi za 2.0 Turbo s direktnim ubrizgavanjem (184 kW / 260 KS). Potrošnja goriva u l/100 km: u gradu 11,6, izvan grada 7,1, prosječna 8,7; emisija CO2 u g/km: prosječna 199. U skladu s uredbama R (EC) br. 715/2007 i R (EC) br. 692/2008 (u važećim verzijama).
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

PRILAGODLJIVI POGON NA SVE KOTAČE 4x4 S RASPODJELOM MOMENTA.

Novi „Twinster” prilagodljivi pogon na sve kotače 4x41 omogućuje još glađu, dinamičniju vožnju u uskim zavojima i uravnoteženu upravljivost te sprječava iznenađenja pri skretanjima.

 

„Twinster” sustav pogona na sve kotače drži cestu i tamo gdje drugi ne mogu.

 

Do 100 % raspoloživog momenta šalje se na stražnje kotače ili se raspodjeljuje na sva četiri kotača ovisno o situaciji.

 

Sustav automatski preraspodjeljuje moment na prednje i stražnje kotače kao i na lijeve i desne kotače. Sustav ne oduzima, nego dodaje snagu onom kotaču koji omogućuje najefikasnije držanje i sigurnost u danoj situaciji vožnje.

 

1Uz nadoplatu

PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

PRILAGODLJIVE VOZNE PERFORMANSE.

FlexRide®1 pruža iskustvo tri automobila u jednom. Prebacite postavku Standard na Tour ili Sport i pretvorite Insigniju u još udobniju cestovnu krstaricu ili pravu sportsku „mašinu”.

 

FlexRide® na dodir gumba prilagođava osjetljivost raznih sustava uvjetima kolnika i odabranom načinu vožnje, uključujući upravljač, ubrzanje, automatski prijenos i kontrolu proklizavanja:

 

  • FlexRide® podešava amortizere 500 puta u sekundi.
  • Senzori prate površinu kolnika i kretanje automobila.
  • Način vožnje Sport poboljšava držanje ceste za dinamičnu vožnju.
  • Način vožnje Tour omekšava ovjes za opušteniju vožnju.
  • Način vožnje Standard neprekidno se prilagođava vašem stilu vožnje.

 

1Uz nadoplatu

PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

STVARNA POTROŠNJA GORIVA.

Insignia kombinira malu potrošnju goriva s voznom dinamikom.

 

Testovi provedeni u stvarnim uvjetima vožnje pokazuju da troši i do 10 % manje goriva ovisno o pogonskom agregatu1.

 

Izvanredna dinamika nove Insignije također je rezultat za do 200 kg smanjene težine u usporedbi s prethodnicom2.

 

Od sada možete pronaći podatke o potrošnji goriva koji se temelje na ubuduće važećem voznom ciklusu WLTP3.

 

WLTP vozni ciklus, zakonski obavezan od jeseni 2017., realnije odražava suvremeno ponašanje u vožnji. Stoga kupcima već sada omogućujemo lakšu procjenu dnevne potrošnje njihovih vozila.

 

Za dodatne informacije o WLTP voznom ciklusu, kao i za sve podatke o emisijama i potrošnji goriva kliknite ovdje

 

1npr. 1.6 CDTI / WLTP vozni ciklus.

2npr. Insignia Sports Tourer; do 175 kg za Grand Sport.

3Svjetski usklađen postupak testiranja za laka vozila.

PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE