POPIS TEHNOLOGIJA, SUSTAVA POMOĆI I OPREME

Nov 6, 2013

Kao odraz statusa Opelova modela sa samog vrha ponude, nova Insignija nudi cijeli niz naprednih značajki, uključujući ultramoderne pomoćne sustave namijenjene vozaču, revolucionaran informacijsko-multimedijski sustav, kao i bogatu standardnu opremu te cijeli niz dodatne opreme. U nastavku donosimo izbor opreme koja čine Insigniju još privlačnijom kupcima.


Aktivni zatvarač za zrak u donjem dijelu prednje maske modela 2.0 CDTI s motorima snage 88 kW/120 KS, 103 kW/140 KS i 120 kW/163 KS. Pomoću njega se smanjuje koeficijent otpora zraka i smanjuje potrošnja goriva i emisija CO2 – automatski se zatvara otvor za zrak i tako se sprječava turbulencija.


Prilagodljivi 4x4 pogon na sve kotače sa stražnjim elektroničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem (electronic limited-slip differential, eLSD) neprimjetno raspodjeljuje snagu od 0 do 100% između prednje i stražnje osovine te između stražnjih kotača.


Prilagodljiva prednja svjetla (AFL+), biksenonska prednja svjetla s brojnim automatskim funkcijama poput pomoći prilikom korištenja dugih svjetala (HBA), automatskog podešavanja visine prednjih svjetala, svjetla za dnevnu vožnju (DRL) i stražnja svjetla s LED tehnologijom te sustav čišćenja prednjih svjetala.


Sustav zračnih jastuka s prednjim zračnim jastucima (višefaznim), bočnim zračnim jastucima za vozača i suvozača te prednjih i stražnjih zračnih zavjesa.


Sustav kočenja bez blokiranja (ABS) s kontrolom kočenja u zavojima (CBC) i pomoći prilikom kočenja.


Zvučni sustav Bose s maksimalno devet zvučnika i dva subwoofera (ovisno o karoserijskoj izvedbi), četiri širokopojasna zvučnika, zvučnika za srednje visoke tonove, dva zvučnika za visoke tonove i digitalni procesor zvuka.


Digitalno emitiranje zvuka DAB+


Električna parkirna kočnica (EPB) s pomoći prilikom kretanja na uzbrdici (HSA) uz ručni mjenjač.


Elektronička raspodjela sile kočenja (EBD)


Dvozonska elektronička kontrola klimatizacije (ECC) s automatskom raspodjelom zračne struje, pojedinačnom kontrolom klimatizacije za vozača i suvozača te senzorom vlažnosti.


Elektronički program stabilnosti plus (ESPPlus)


Klizni pod utovarnog prostora Flex Floor (za Sports Tourer)


Premium podvozje FlexRide s prilagodljivim prepoznavanjem stila vožnje i tri načina rada: Standard, Sport i Tour, uključujući elektroničku kontrolu amortiziranja, servo upravljanje osjetljivo na brzinu, umreženi svi sustavi za voznu dinamiku i 10 mm spuštena karoserija (za pogon na sve kotače i paket opreme Sport).


Prednja kamera (druga generacija) uključujući očitanje udaljenosti spram vozila ispred u sekundama te upozorenje na mogući frontalni sudar (FCA) s audiovizualnim signalom, pomoć prilikom prepoznavanja prometnih znakova (TSA) i upozorenje prilikom napuštanja prometne trake (LDW). Sve je to dostupno s prilagodljivim tempomatom (ACC) za punu brzinu temeljenim na radaru, koji održava unaprijed odabranu sigurnosnu udaljenost od vozila ispred i automatski usporava vozilo kada je potrebno. U kombinaciji s automatskim mjenjačem ACC sada može i posve zaustaviti vozilo i automatski ga ponovno pokrenuti.


Grijani upravljač presvučen kožom


Nezavisni grijač automobila s daljinskim upravljačem, aktiviranjem s tajmerom i automatskim aktiviranjem kad je automobil u pogonu.


Sustav otključavanja i pokretanja vozila „otvaranje bez ključa“


Kožne presvlake, perforirane, crne ili krem boje s grijanjem i ventilacijom sjedala, kožnom kuglom na mjenjaču i središnjim naslonom za ruku na stražnjem sjedalu. Posve kožna oprema uključuje premium kvalitetnu Nappa kožu u boji Indian Night (crna) ili Brandy (konjak) za sjedala, naslone za glavu, prednje i stražnje središnje naslone za ruku i umetke na vratima. Na sjedalima su prošivi u boji kašmira.


Štedljiva LED svjetla za dnevnu vožnju (DRL)


Lagani aluminijski naplatci raznih dizajna i veličina od 16 do 20 inča u promjeru.


Informacijsko-multimedijski sustav Navi 900 IntelliLink kojim se upravlja putem dodirnog zaslona u boji dijagonale osam inča, putem touchpada s prepoznavanjem slova, kontrolama na upravljaču ili govornim naredbama. Odabrani sadržaji s pametnog telefona prenose se putem Bluetootha; 2D i 3D navigacijske karte, planovi gradova preko 30 europskih država.


Pomoć prilikom parkiranja otkriva odgovarajuća parkirna mjesta, izračunava optimalnu putanju i vodi vozača prilikom parkiranja pomoću audiovizualnih uputa.


Parkirni senzori koji računaju udaljenost sprijeda i straga prilikom parkiranja i upozoravaju zvučnim signalom upozorenja.


Sustav otpuštanja papučica (PRS)


Panoramski klizni/nagibni krovni prozor s električnim podizačima stakla s unaprijed postavljenim funkcijama i smještajem spojlera za prednji dio te električni podizač štitnika za sunce.


Električno podizanje poklopca prtljažnika s programibilnom visinom otvaranja i daljinskim upravljanjem putem gumba na ključu, prekidača na vozačevim vratima ili putem touchpada na poklopcu prtljažnika (samo za Sports Tourer).


Premium sjedala s certifikatom AGR-a (Aktion Gesunder Rücken e.V. – Kampanja za zdravija leđa) za vozača i suvozača s raznim mogućnostima električnog podešavanja, elektropneumatskom potporom lumbarnog dijela leđa i proširivim sjednim djelom, kao i aktivnim naslonima za glavu podesivim po visini i nagibu.


Sustav brzog grijanja koji se kontrolira elektronički za odmrzavanje vjetrobranskog stakla i brzo grijanje kabine.


Stražnja kamera (RCA) na zaslonu na središnjoj konzoli pokazuje područje iza vozila kad se vozilo ubaci u brzinu za vožnju unatrag.


Grijanje sjedala u više faza za vozača i suvozača.


Šest senzora u stražnjem odbojniku temeljena na radaru za sljedeće značajke:

  • upozorenje na promet iza vozila (RCTA) aktivira se prilikom vožnje unatrag i audiovizualno upozorava vozača na promet koji se približava s bilo koje strane vozila.
  • upozorenje prilikom promjene trake (LCA) upozorava vozača o vozilima koja se brzo primiču odostraga u paralelnim trakama do udaljenosti od oko 70 metara. Prikazuje se bljeskajući signal upozorenja na odgovarajućem vanjskom retrovizoru.
  • upozorenje na vozilo u mrtvom kutu (SBZA) upozorava na vozila koja se nalaze u vozačevom mrtvom kutu i nadzire 3,5 metra slijeva i zdesna; signal upozorenja uključuje se na odgovarajućem vanjskom retrovizoru. Ako vozač uključi pokazivač smjera, aktivira se dodatni zvučni signal upozorenja.


Vjetrobransko staklo koje reflektira sunčeve zrake i staklo koje štiti od sunčevih zraka i apsorbira toplinu straga, vrlo zatamnjeno.


Sustav Start/Stop s izdržljivim pokretačem, visokoperformansnim akumulatorom, preporukom prebacivanja u drugi stupanj prijenosa, aerodinamičnim pločama ispod podvozja vozila i gumama s niskim otporom kotrljanja (17 i 18 inčnim).


Sustav za nadzor tlaka zraka u gumama (TPMS) sa sustavom za kontrolnu provjeru i nadzor gubitka tlaka zraka u gumama.


Kontrola proklizavanja (TCPlus) s kočenjem motorom i kočnicama.