ZNAČAJKE KOJE JAMČE USPJEH U VRLO KONKURENTNOM SEGMENTU

Nov 6, 2013

Rüsselsheim. Predstavljanjem nove Insignije Opel podiže uloge u vrlo konkurentnom gornjem D-segmentu srednje velikih vozila. Od predstavljanja tog modela sa samog vrha ponude 2008. godine prva je generacija Insignije proizvedena u više od 600 000 primjeraka. Nova Insignia sada dolazi s još atraktivnijom unutrašnjošću i eksterijerom i podiže Opelovu nagrađivanu dizajnersku filozofiju prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost na još višu razinu. I novi će snažni i učinkoviti motori s izravnim ubrizgavanjem pomoću novoj Insigniji da privuče više novih kupaca i obrani svoju poziciju jednog od najbolje prodavanih modela u tom vrlo konkurentnom tržišnom segmentu.


Nova je Insignia stvorena za briljiranje u sve oštrijem segmentu srednje velikih vozila


Razvoj situacije na tržištu jasno pokazuje kako je oštra postala konkurencija u D-segmentu. Glavni razlog suženja je prijelaz kupaca u druge segmente vozila: prvenstveno u C-segment te prema SUV-ovima. „Očekujemo da teški uvjeti na tržištu srednje velikih vozila potraju do kraja 2015.“, kaže Tina Müller, potpredsjednica Opela i glavna direktorica marketinga. „No dolaskom nove Insignije naš su cilj znatno bolji rezultati od tržišnog prosjeka te privlačenje kupaca koji u prošlosti nisu kupovali Opelove automobile.“


Prihvaćanje od strane poslovnih korisnika odigrat će ključnu ulogu u postizanju tog cilja jer se čak 47% svih kupljenih vozila iz D-segmenta koristi za vozne parkove. A budući da na službena vozila otpada gotovo 50% svih prodanih Insignia prve generacije, Opelov se model s vrha ponude već etablirao kao ljubimac kupaca službenih vozila. Još učinkovitiji motori nove Insignije, njen premium izgled i dodatak vrhunskih informacijsko-multimedijskih sustava zajedno s njenom već poznatom prostranosti i svestranosti ponuda je kojoj poslovni korisnici ne mogu odoljeti.


Odmah prilikom tržišnog predstavljanja dostupna je bogata ponuda varijanti koje će zadovoljiti sve potrebe i preferencije za prijevoz pojedinaca. Tu su peterovratni notchback, peterovratni hatchback, Insignia Sports Tourer, posve nova Insignia Country Tourer i sportska Insignia OPC. Zbog svoje iznimne popularnosti kao vozila za vozne parkove, predviđa se da će karavanska izvedba Sports Tourer i dalje biti najprodavanija varijanta. „Insignia Sports Tourer vjerojatno će opet osvojiti oko 42% ukupne prodaje“, kaže Tina Müller.


Glavna ciljna skupina kupaca je muškog roda i starosti između 35 i 55 godina. Oni su otvorenih svjetonazora, polažu puno pažnje performansama, zanima ih moderna tehnologija i sportski dizajn te su ekološki svjesni. Omjer cijene i vrijednost za njih igra vrlo važnu ulogu. Nova Insignia kao najinovativnije vozilo u klasi ima veliku sposobnost privlačenja kupaca iz te ciljne skupine.


Među izravnim konkurentima nove Insignije su VW Passat, Ford Mondeo, Škoda Octavia i Peugeot 508. Drugi su potencijalni konkurenti Audi A4, BMW serije 3 i Mercedes C-klasa.


Nova Insignia izvrsno kotira s niskim troškovima održavanja u svim kategorijama


Potreba za učinkovitošću sve je važnija svim ciljnim skupinama kupaca – bilo da se radi o privatnim kupcima ili korisnicima službenih vozila. U detaljnom ispitivanju važnosti troškova prilikom odluke o kušnji (Global Sensor 2012.) pokazalo se da su četiri glavna kriterija – cijena vozila, troškovi goriva, troškovi osiguranja te troškovi održavanja i servisiranja – sve važniji. Nova Insignia postavlja standarde u svim tim područjima i vodeća je kad se radi o ekonomičnosti održavanja. Privlačna cijena osnovnog modela Insignije 1.4 Turbo od 24 325 eura (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om u Njemačkoj) samo je jedna od brojnih prednosti. Još je važniji ukupni trošak vlasništva (TCO), a tu je Opelov model s vrha ponude vodeći u svim kategorijama. U skladu s Opelovim nastojanjem oko zaštite okoliša Insignia s novim 2-litarskim turbo dizelskim motorom smještena je u njemačku klasu učinkovitosti A+. Kod notchback i hatchback modela sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i tehnologijom Start/Stop obje verzije motora (s 88 kW/120 KS i 103 kW/140 KS) troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom krugu, dok Sports Tourer troši 3,9 l/100 km. To znači emisiju ugljikova dioksida od samo 99 grama na kilometar (Sports Tourer: 104 g/km CO2). Stoga je Opel Insignia 2.0 CDTI dizelski automobil s najekonomičnijom potrošnjom goriva u klasi te broj jedan u svojem segmentu po troškovima održavanja. I nova Insignia s 1.4-litarskim benzinskim motorom također je u samom vrhu kad se radi o niskim troškovima zamjene dotrajalih dijelova, uključujući i gume.


Jasan fokus: vrhunska kvaliteta i sigurnost za Opelov model s vrha ponude


Osnova je tih vrhunskih vrijednosti Opelov profinjen koncept kvalitete. Od samog je početka cilj plana kvalitete za Insigniju bilo podizanje ukupne kvalitete proizvoda na standarde koji su vodeći u segmentu. Taj je cilj ostvaren, kao što je pokazalo DEKRA-ino izvješće o kvarovima za 2011. prema kojemu je Opelov model s vrha ponude ostvario bolje rezultate od svih automobila u konkurenciji. A u izvješću iz 2012. od Insignije je bila bolja jedino Opel Astra. Insignia je dobila najbolje ocjene i u ADAC-ovoj statistici. Fokus na kvalitetu doveo je i do nižih kategorija osiguranja pa nova Opel Insignia s 1.4-litarskim benzinskim i 2.0 CDTI dizelskim motorom ima najmanje premije u klasi. Insignia je dobila i maksimalnih pet zvjezdica na EuroNCAP testiranju zbog svojih izvrsnih sigurnosnih performansi.


„Nova Insignia ima sve što je potrebno da automobil bude izvanredan“, kaže Tina Müller, potpredsjednica Opela i glavna direktorica marketinga. „Posve smo sigurni da će svojom kombinacijom revolucionarnih tehnologija, dojmljivog dizajna i niskih troškova vlasništva nova Insignia zadovoljiti potrebe mnogih kupaca u ovom vrlo konkurentnom segmentu, i to ne samo onih koji otprije kupuju Opel. Ona predstavlja iznimno snažan „mamac“ na nove kupce pa stoga očekujemo značajno povećanje tržišnog udjela – čak i u segmentu s tako oštrom konkurencijom.“