OPEL ADAM: GRADSKI AUTOMOBIL S NAJVEĆOM RAZINOM INDIVIDUALIZACIJE

Nov 20, 2012

Rüsselsheim/Lisabon. Počelo je odbrojavanje: početkom 2013. posve novi Opel ADAM bit će u prodajnim salonima i počet će impresionirati prolaznike na lokalnim cestama. Opelov moderni mali gradski automobil i prvak individualizacije sasvim će sigurno privlačiti poglede na gradskim ulicama kao što je to činio i na svojoj premijeri na Pariškom sajmu automobila početkom rujna. Njegov moderan i smion, a opet šaren izgled to jamči, kao i gotovo neograničena mogućnost prilagodbe koja svaki ADAM čini praktički jedinstvenim.

 

Posve novim ADAM-om Opel ulazi na rastući trendovski A-segment. Kratak i snažnog stražnjeg dijela, ADAM je dug gotovo 3,7 metara i širok 1.72 metra (bez vanjskih retrovizora). Ovaj otkačeni trovratni hatchback savršen je za urbane sredine, no njegova mu vozna dinamika, međutim, omogućuje da briljira i izvan grada zahvaljujući postavkama podvozja i upravljanja koja su usmjerena užitku u vožnji i agilnosti. U kabini Opel ADAM-a udobno se može smjestiti četvero putnika koji će uživati u atmosferi tipičnoj za luksuznija vozila. Vozaču i suvozaču na raspolaganju je pregršt prostora što je neobično za mali automobil. I ADAM-ov će se kokpit moći individualizirati u skladu s vlasnikovim ukusom putem velikog izbora boja, ukrasa, atraktivnih stropova i svjetlosnih efekata.

 

Opel ADAM nudi i vrhunske tehnologije iz gornjih segmenata. Novi ugrađeni informacijsko-multimedijski sustav IntelliLink koji integrira vlasnikov pametni telefon s automobilom (s Androidom i Apple OS-om) čini ADAM najbolje povezanim malim automobilom. Ostale značajke idealne za ADAM-ovo prirodno gradsko okruženje su nova generacija pomoći prilikom parkiranja koja automatski parkira vozilo, upozorenje za mrtvi kut i sustav servo upravljanja s načinom rada CITY koji reagira na najlakše dodire.

 

ADAM ne nudi samo više individualnosti od konkurenata, nego i uz svoju visoku razinu standardne opreme nudi više vrijednosti za novac. Početna cijena ADAM-a s 1,2-litarskim benzinskim motorom s 51 kW/70 KS iznosi 11 500 eura (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om u Njemačkoj). Čak su i vrhunske tehnologije i goleme mogućnosti individualizacije cjenovno pristupačne. Primjerice, informacijsko-multimedijski sustav IntelliLink dostupan je za svega dodatnih 300 eura, a zvjezdani strop osvijetljen sa 64 LED žaruljica koje stvaraju dojam noćnog neba košta samo dodatnih 380 eura.

 

“Opel ADAM uhvatio je duh moderne urbane mladeži i na gradske ulice donosi pravi osjećaj slobode. Zabavan je, može se individualizirati kao nijedan drugi automobil i spaja oštar stav sa sretnom agilnosti. ADAM je definitivno automobil za sve mlade i mlade u srcu“, rekao je Opelov zamjenik člana upravnog odbora, dr. Thomas Sedran. „A budući da ADAM spaja svoju emocionalnu privlačnost s najboljim njemačkim inženjerstvom i kvalitetom, sasvim će sigurno odigrati važnu ulogu u našem planu rasta širom Europe.“

 

Živahna četiri kotača: ADAM – novopridošlica u segmentu modernih malih automobila

 

ADAM dolazi u ključnom trenutku za Opelovu proizvodnu ofenzivu. Od 2008. Opel je posve preoblikovao svoju ponudu modela, počevši od vrha ponude i Insignije nakon koje slijede modeli koji će se proizvesti u velikom broju primjeraka, a sada ulazi, odnosno otvara nove tržišne segmente: Ampera (električni automobil s produljenjem dosega), Mokka (mali SUV), ADAM (moderni mali automobil) i buduća Cascada (srednje veliki kabriolet) dio su trećeg vala ovog velikog programa rasta i pridonose proširenju Opelova portfelja.

 

Opel trenutno posebno jača svoju prisutnost u A i B-segmentu na kojemu se sada nalaze 3,7 metara dug ADAm, 3,74 metara duga Agila i 4 metra dug ključni model Corsa, 4,28 metara duga nova Mokka te 4,29 metara dug SUV Meriva. Predstavljanjem modernog ADAM-a Opel također zaokružuje svoju ponudu u A-segmentu pored peterovratne Agile. Dok Agila plijeni visokom razinom funkcionalnosti i svojim praktičnim prednostima, ADAM se ističe svojim nenadiđenim potencijalom za individualizaciju, snažnim dizajnom i superiornim tehnologijama.

 

ADAM ne oponaša poznate recepte. Dok su se njegovi glavni konkurenti dizajnerski krenuli u smjeru retra, ADAM je svjež i smion. „ADAM dokazuje da retro nije nužno glavno pravilo igre. On donosi inovaciju, maštu, individualizaciju i kvalitetu kao svoje ključne vrijednosti“, rekao je dr. Thomas Sedran. Kao prvo, njegov moderan i trendovski izgled spojen s naizgled neiscrpnim mogućnostima personalizacije izdvaja ga od konkurencije. Nadalje, ADAM nudi karakteristike koje su obično pristupačne samo s premium modelima vozila iz najviše klase, a to dokazuje vrhunska kvaliteta izrade njegova kokpita i tehnologije koje povećavaju sigurnost, udobnost i zabavnost. Istovremeno je Opel zadržao cijenu ADAM-a pristupačnom uz visoku razinu standardne opreme sa svim verzijama.

 

Opel očekuje da će gotovo 80% kupaca ADAM-a biti privatne osobe, a više od pola njih novi kupci. No ADAM će prenositi posebnu poruku i kao vozilo za tvrtke i poslovne subjekte: očekuje se da će oko 20% prodaje otići u flote i komercijalni sektor. Općenito će ADAM privući mlade i mlade u srcu te podjednako kupce oba spola, ali s posebnim stavom: oni žele da automobil odražava njihovu osobnost. Polažu puno na modu, modernost i individualnost; nisu puki sljedbenici trendova, nego ih aktivno stvaraju pa time stvaraju kolektivne stavove.

 

 

„S ADAM-om će Opel privući svoje vjerne kupce koji žele jedinstven mali automobil, ali će privući i nove grupe kupaca koji se dosad nisu identificirali s ovom tržišnom markom. Oni će reagirati na ADAM jer je on autentičan i jednostavno drugačiji od svojih potencijalnih konkurenata. Kupci se više ne moraju navikavati na automobil jer ADAM odražava karakter i životni stil svog vlasnika“, rekao je dr. Thomas Sedran.

 

Stručnjaci predviđaju da će podsegment modernih automobila u kojemu je ADAM novi natjecatelj narednih godina i dalje jednoliko rasti. Od 2000. godine prodaja trendovskih automobila iz A-segmenta (dužina oko 3,7 metara) narasla je oko 30%, a luksuznih automobila iz A-segmenta (dužina oko 4 metra) preko 110%. Godine 2011. u Europi je registrirano gotovo 630 000 primjeraka tih trendovskih automobila za razliku od 450 000 2008. godine. Opel sada želi ADAM-om osvojiti i ovo rastuće tržište. Posebno je velika potražnja za malim automobilima u Italiji koja će moguće postati ADAM-ovo najveće tržište. Ostala su glavna tržišta za Opelov novi moderni mali automobil Njemačka, Velika Britanija, Francuska i Nizozemska.

 

Proizvedeno u Njemačkoj: iz Eisenacha do europskih cesta

 

Knjiga narudžbi za Opel ADAM otvorena je od rujna, a model će stići u prodajne salone početkom 2013. Valja istaknuti činjenicu da ADAM nije samo razvijen u Njemačkoj, točnije u Međunarodnom centru za tehnički razvoj u Rüsselsheimu, nego će se i proizvoditi u Njemačkoj. Opel je jedini proizvođač automobila koji se odlučio na takvo što u vezi s malim automobilom, a visoka učinkovitost tvornice u Eisenachu to je i omogućila. Opel stalno nadograđuje svoje resurse u Eisenachu i usklađuje ih s najnovijim standardima. U početak proizvodnje ADAM-a ukupno je uloženo 190 milijuna eura, od čega je 120 milijuna uloženo u samu tvornicu: konkretno nove zgrade i nova vrhunska proizvodna postrojenja. Uskoro će uz Corsu i Opel ADAM silaziti s proizvodne trake „Proizvedeno u Njemačkoj“ – ekskluzivno iz Eisenacha.

 

Ukoliko želite saznati više o ovom Opelovom mališanu kliknite ovdje i preuzmite broušuru.

 

Novi Opel ADAM dostupan je već od 18.986 KM. Za sve ostale informacije kontaktirajte vama najbližeg Opel partnera.