NOVA LINIJA OPEL ASTRI: VIŠE RAZNOLIKOSTI, MOTORA I VISOKOTEHONOLOŠKIH ZNAČAJKI.

Jun 26, 2012

Rüsselsheim. Opel novom limuzinskom varijantom, novim vrhunskim kvalitetnim i snažnim motorima i sustavima pomoći, te svježim dizajnom upotpunjuje svoju liniju superuspješnog, nagrađivanog kompaktnog prodajnog hita, čineći novu liniju Astri još više sportskom i raznolikom. Agresivniji izgled eksterijera i interijera naglašava sportski duh i tehničke prednosti ove kompaktne linije. Uz novu limuzinu, peterovratnu varijantu, karavan Sports Tourer i trovratni GTC kupe kao i sportsku Astru OPC, šarolika linija Astri sada je potpuna.

Glavni izvršni direktor Opela, Karl-Friedrich Stracke, rekao je: „Nova linija Opel Astri startala je izvrsno. Proširujemo našu ponudu modela i lepezu visokoučinkovitih motora te inovativnih sustava pomoći. Dizajn je još unaprijeđen i učinjen oštrijim, tako da nudimo najemotivnije utjelovljenje njemačkog inženjerstva u vrlo konkurentnom kompaktnom segmentu.“

Ovu tvrdnju podupire i ponuda novih revolucionarnih motora koji će od sada pa narednih šest mjeseci proširiti i dosad raznoliku ponudu pogonskih sustava. Nova Astra OPC, opremljena s 2.0-litarskim benzinskim turbo motorom s izravnim ubrizgavanjem, obećava puno zabave iza upravljača. Uz snagu od 206 kW/280 KS i maksimalni okretni moment od 400 Nm, Astra OPC nije samo najsnažnija Astra svih vremena, nego je i najbrža; naime, najveća brzina moćnog kupea je 250 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6 sekundi.

Najbrža dizelska Astra svih vremena, moći će se naručiti od jeseni. Novi 2.0 BiTurbo CDTI motor s 143 kW/195 KS i impresivnih 400 Nm okretnog momenta već je poznat iz Insignije, no sada prvi put u model kompaktne klase i masovne proizvodnje donosi profinjenu tehnologiju sekvencijalnog BiTurbo motora. Ovaj motor s dva turbopunjača koji rade u paru, omogućuje izvanredne performanse uz nisku potrošnju goriva, a ugrađivati će u Astru s petorim vratima, Sports Tourer i GTC model. Te tri različite karoserijske izvedbe nude izbor snažnih dizelskih modela kakav nema konkurenciju u kompaktnom segmentu.

Opel također najavljuje unaprjeđenja svojeg dobro poznatog 1.4-litarskog benzinskog motora s turbopunjačem i 103 kW/140 KS. Ovaj motor, sada uz overboost, daje dodatnih 10% okretnog momenta koji tako privremeno raste s 200 na 220 Nm, što je vrlo korisno prilikom pretjecanja.

 

Kompletna ponuda – od ecoFLEX modela s 99 g/km CO2 do snažne OPC varijante

Kada se radi o motorima, nova linija Astri zadovoljiti će iznimno širok dijapazon želja kupaca. U ponudi su od najekonomičnije Astra svih vremena, modela 1.7 CDTI ecoFLEX (81 kW/110 KS i 96 kW/130 KS) sa samo 99 g/km CO2 (3,7 l/100 km) preko najsnažnije dizelske Astre svih vremena s novim BiTurbo CDTI motorom sa 195 KS do najsnažnije Astre u povijesti, modela OPC s 280 KS. Ako dodamo i LPG verzije s turbopunjačem (103 kW/140 KS) predstavljene početkom ove godine, ponuda motora s novom linijom Astri jedna je od najraznolikijih u kompaktnom segmentu. Osim toga, početkom iduće godine bit će predstavljena nova generacija benzinskih SIDI (Spark Ignition Direct Injection) ECOTEC motora zapremine 1.6 litara s turbopunjačem koja će ponuditi ne samo superučinkovitu potrošnju goriva, nego i vrlo udobnu vožnju, te snagu do 200 KS.

 

Novi sustavi pomoći proširuju bogatu ponudu inovativnih tehnologija

Daljnje novosti koje podižu tehničke standarde na višu razinu, iz područja su siguronosnih sustava koji vozaču olakšavaju upravljanje vozilom. Brojne tehnologije dosada rezervirane za više klase, a predstavljene u Insigniji i Zafiri Tourer, sada su dostupne i u Astri, što znači još više sigurnosti i kontrole u vožnji. Među njima su druga generacija prednje kamere Opel Eye s poboljšanim sustavom za prepoznavanje prometnih znakova (Traffic Sign Assistant, TSA II), upozorenje pri napuštanju prometne trake (Lane Departure Warning, LDW), pokazivač udaljenosti do vozila ispred (Following Distance Indication, FDI) i alarm protiv frontalnog sudara (Forward Collision Alert, FCA). Ti sustavi generiraju upozorenja koja pomažu u sprječavanju potencijalno opasnih situacija, primjerice kada je vozačeva pažnja usmjerena drugdje ili kada vozač izgubi koncentraciju.

Ostale pomoćne sustave sačinjavaju stražnja kamera, napredni parkirni senzori koji prepoznaju slobodna parkirna mjesta i pomažu pri parkiranju, kao i upozorenje o mrtvom kutu te prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control, ACC) koji se temelji na podacima prikupljenim radarom s automatskim kočenjem u slučaju kada je sudar neminovan (Collision Imminent Braking, CIB), a koji funkcionira pri brzinama između 50 i 180 km/h. Prilagodljivi tempomat pomaže vozaču održavati odabranu brzinu automatskim ubrzavanjem ili usporavanjem uz održavanje sigurne, prethodno određene udaljenosti u odnosu na vozilo ispred.

Novi sustavi upotpunjuju postojeću bogatu Astrinu ponudu inovativnih tehnologija od kojih su neke jedinstvene u kompaktnom segmentu, dok su ostale doista rijetke kod konkurencije. Primjerice najnovija generacija pametnih prilagodljivih prednjih svjetala (AFL+) s biksenonskim prednjim svjetlima i cijelim nizom profinjenih značajki vezanih za svjetla kao što su pomoć s dugim svjetlima, dinamička zakretna svjetla, svjetla u zavoju i promjenjiva raspodjela svjetala koja automatski prilagođava svjetlosni snop trenutnim uvjetima, uključujući i vremenske prilike.

 

FlexRide za najbolju moguću vožnju i upravljanje, HiPerStrut prednji ovjes za sve modele Astre GTC i OPC

Pored uobičajeno vrhunskih Astrinih dinamičnih voznih karakteristika, kupci se sada mogu odlučiti za Opelov pametni mehatronički sustav FlexRide koji se automatski prilagođuje prevladavajućim voznim uvjetima i nudi tri načina funkcioniranja: Standard, Tour - fokusiran na udobnost ili dinamični Sport.

Za sportskiju vožnju i upravljanje modeli Astre GTC i OPC nude HiPerStrut prednji ovjes. HiPerStrut poboljšava držanje podloge, povećavaju preciznost ulaska u zavoj i znatno smanjuju utjecaj okretnog momenta motora na upravljanje pa vozač može iz Astre izvući maksimum performansi.

Radi veće udobnosti, sa svim modelima Astre dolaze vozačko i suvozačko ergonomsko sjedalo koje je certificirala udruga AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V).

Sustav nosača bicikla FlexFix ekskluzivan za Opel posve je integriran u stražnji odbojnik i čitav se sklapa u njega kada se ne koristi. Pomoću najnovije generacije tog sustava Astrom Sports Tourer mogu se prevesti do četiri bicikla odjednom. Uz peterovratnu verziju moguće je prevesti do dva bicikla.

Panoramsko vjetrobransko staklo koje je Opel izumio i patentirao doseže do sredine krova automobila pa time vozaču i svim putnicima u Astri GTC i OPC nudi izvanredno vizualno, prostorno i iskustvo vožnje. Za razliku od ostalih staklenih krovova, nema poprečnog nosača koji bi smanjio vidljivost.

 

Svjež dizajn Astre s još više sportskih i luksuznih detalja

Peterovratna Astra i model Sports Tourer dobili su nov, svjež izgled koji je još više sportski i luksuzan. To se odnosi i na novu četverovratnu Astru limuzinu. Opelov dizajnerski tim usredotočio se na prednji dio dajući mu još naglašeniju donji dio prednje maske inspiriran dizajnom Astre GTC, oplemenjen mrežicom tehnički preciznije konstrukcije. Gornja rešetka peterovratnog modela Sports Tourer i četverovratne limuzine dobila je uočljiviju kromiranu lajsnu u obliku krila s trodimenzionalnim dojmom dubine. Nova kromirana lajsna ima vrhove usmjerene prema gore, centriranija je i čini se kao da lebdi na rešetci. Dodatkom crnih umetaka na prednjim svjetlima, početni paketi opreme „Essentia“ i „Enjoy“ dobili su svjetla sportskijeg dizajna. Dnevna LED svjetla, sada su dostupna i sa standardnim halogenim prednjim svjetlima.

Na stražnjem dijelu mjesto za registarsku tablicu na peterovratnoj Astri oblikovano je na novi način tako da povećava dojam širine. Kod peterovratnog modela i Sports Tourera na odbojniku, netom ispod registarske tablice, nalazi se nova kromirana lajsna koja također pojačava dojam širine.

Vanjština novih BiTurbo dizelskih varijanti dobila je još sportskiji, agresivniji izgled koji se ponešto razlikuje od modela do modela. Prednji dio svih karoserijskih izvedbi Astre BiTurbo naglašava visoke performanse i njenu agresivniju prirodu. Gornja rešetka sličnog je oblika kao na Astri GTC, dok je prednja prečka uvijek u boji karoserije, a BiTurbo modeli peterovratne limuzine i Sports Tourera preko prednje maske imaju novu ukrasnu lajsnu u obliku krila. Donji otvor za zrak također je dobio sportski dizajn: prostor gdje se središnja rešetka spaja s vanjskom oblikovan je kao peraja morskog psa, zbog čega se BiTurbo doima agresivnijim od uobičajene Astre. Obrub prozora ima kromirane umetke. Dvije ispušne cijevi straga i istaknutiji stražnji odbojnik daju automobilu snažniji i robusniji izgled.

U kabini peterovratnu Astra, Sports Tourer i četverovratnu limuzinu krasi sportskija, živahnija i raznolikija atmosfera zahvaljujući upotrebi novih presvlaka, boja i uzoraka u kombinaciji s novim sjajnim-bojama. U slučaju modela BiTurbo, tkanina ili koža u boji JetBlack kombinirane su s bojom Magic Red koja se pojavljuje na rubovima sjedala. Magično crveni prošivi u sjedalima, oblogama vrata i donjem dijelu mjenjača pridonose sportskoj atmosferi kabine. Novi upravljač s ravnim dnom presvučen kožom i posebni tepisi s crvenim obrubom još su neki od sportskih detalja u kabini modela BiTurbo.

Kupci Astre sada mogu uživati i u novom dizajnu naplataka. S paketom opreme Sport standardno dolaze novi 17-inčni aluminijski naplatci, a tu su i novi opcionalni 18 i 19-inčni aluminijski naplatci s dvostrukim peterokrakim dizajnom. Osim toga, s Astrom će biti predstavljeni i novi sportski naplatci s više krakova u imitaciji aluminija.

 

Astra nastavlja Opelovu priču o uspjehu u kompaktnom segmentu

Znatno unaprijeđenom novom ponudom Astri, Opel nastavlja uspjeh svojeg najbolje prodavanog kompaktnog automobila koji je osvojio brojne nagrade, uključujući i prestižni Njemački zlatni volan (2009.) te je nedavno dobio najbolje ocjene u DEKRA-inom izvješću o kvaliteti rabljenih automobila za 2012. godinu.

Astra obitelj ključna je komponenta branda. Na nju otpada oko trećine svih prodanih Opelovih automobila. Ovo je ukupno deseta generacija Opelovih modela kompaktnog segmenta, i četvrta generacija Astri. Astra sa peterim vratima predstavljena je u jesen 2009, godinu dana kasnije pridružila joj se Astra Sports Tourer, dok je trovratni kupe GTC stigao krajem 2001. Ukupno tri dosadašnje karoserijske izvedbe osvojile su više od 641.000 kupaca širom Europe. S takvim prodajnim brojkama Astra je treći najprodavaniji europski automobil (u Njemačkoj: broj dva) u kompaktnom segmentu, na koji otpada oko četvrtina ukupnog Europskog tržišta.