NOVI OPELOV NAČIN KOMUNIKACIJE BRANDA

May 12, 2011

Novi Opelov način komunikacije branda

Rüsselsheim. Opel predstavlja svoj novi globalni način komunikacije branda. Nova kampanja za Opelovu perjanicu, Insigniju, označit će početak međunarodnog partnerstva ove kompanije s novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Kampanja će se zavrtjeti u 36 zemalja, a bit će korišteni razni komunikacijski kanali uključujući televiziju, tiskane medije i internet. Moto nove kampanje: „Najbolji automobil koji smo ikada stvorili“ naglašava samopouzdanje, a Insignia je s pravom u glavnoj ulozi.


„'Wir leben Autos' ostat će i dalje moto našeg branda u Europi“, rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i postprodaje u tvrtki Adam Opel AG. „Naš brand nudi praktične tehničke inovacije po pristupačnim cijenama te individualistički dizajn okrenut budućnosti.“


Uz jasne i snažne poruke, ključni elementi stila nove komunikacije branda uključuju izražajan dizajn te Opelov prepoznatljivi font, logo i tradicionalne boje – žutu, crnu i bijelu. Narednih mjeseci novi će Opelov način komuniciranja uključiti  i druge modele među kojima su nova generacija Zafire i sportski kupe Astra GTC.