Opel - Infoletter

Opel Infoletter

Primajte najnovije informacije o Opelu te Opelovim proizvodima i uslugama dostavljenim izravno u vašu poštu.

Prijavite se odmah!
Opel - Magazin

Opel Magazin

Činjenice, dizajn, osjećaj... Opel Magazin vam donosi cjelokupni svijet Opela u on-line izdanju.

Više

Nova Opel Meriva: Pobjednik u fleksibilnosti.

Jan 6, 2010

  • Inovacije: mnoštvo specijalnih detalja znači nastavak vodstva u prilagodljivosti među malim jednovolumenima
  • Drukčije i praktično: vrata s otvaranjem unatrag olakšavaju ulaz u unutrašnjost
  • Premijera: svjetska premijera na autosalonu u Ženevi. 4. ožujka

Postavlja nove standarde za svestrano i inovativno korištenje prostora

Rüsselsheim. Inovativna, svestrana i elegantna: druga generacija Opel Merive, sa svojom svjetskom premijerom na ženevskom autosalonu 4. ožujka, podići će standarde automobilske svestranosti. Dolazi u paketu s čitavim nizom inovativnih detalja stvorenih kako bi se u potpunosti iskoristio raspoloživi prostor i prepoznatljivom suvremenom dizajnu.

Nakon pionirske uloge na području svestranosti sa kompaktnom Zafirom sa sedam sjedala 1999., Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003., stvorio novi tržišni segment malih, cijenom pristupačnih jednovolumena. Svojim revolucionarnim konceptom stražnjih sjedala FlexSpace, visokim položajem sjedenja i prostranom unutrašnjosti, Meriva je bila velika po prilagodljivosti, a mala po dimenzijama.

Popularna formula, koja mu je omogućila dosljedno vodstvo u segmentu malih jednovolumena, s više od milijun primjeraka prodanih u Europi.


Sada druga generacija Merive, svojom pristupačnom cijenom i prilagodljivošću u pokretu, ponovo podiže standarde. FlexSpace sustav dodatno je poboljšan kako bi postao još intuitivniji i lakši za korištenje. Također, premijeru slavi i inovativni sustav stražnjih bočnih vrata sa otvaranjem prema unatrag – FlexDoors, prvi takve vrste u velikoserijskoj proizvodnji. Osim toga, Meriva je obogaćena dodatnim mogućnostima prtljažnih prostora, revolucionarnim konceptom prilagodljive središnje konzole, te Opelovim jedinstvenim integriranim nosačem za bicikle FlexFix, spremljenog poput ladice ispod prtljažnika.


Merivina prepoznatljiva prilagodljivost poboljšana je izražajnim vanjskim i unutrašnjim dizajnom, koji ističe Opelov nagrađivani novi dizajnerski jezik. Njezina jednovolumenska silueta je istodobno i poletna i elegantna. Stražnji prozori s prepoznatljivim motivom slijede valovitu liniju naglašavajući FlexDoors, stražnja bočna vrata s otvaranjem unatrag, dok je istodobno poboljšan pogled putnicima straga, a osobito djeci.

Nova svestranost u pokretu

„Sa Zafirinim konceptom sjedala Flex 7 i Merivinim FlexSpaceom, osmislili smo novi način prilagodljivosti u pokretu“, rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i odnosa s kupcima u Opelu/Vauxhallu. „S novom Merivom htjeli smo stvoriti novog prvaka u svestranosti na automobilskom tržištu. Mislim da nijedan drugi automobil ne nudi toliko ideja koje život čine lakšim.“


Poboljšana fleksibilnost proširena je na sva područja nove Merive. U putničkoj kabini, inovativni sustav stražnjih sjedala FlexSpace, predstavljen u prvoj Merivi, dodatno je unaprijeđen: sada je potrebno još manje napora za pomicanje ili preklapanje sjedala. Sustav je još intuitivniji i jednostavniji za korištenje.

U čitavoj unutrašnjosti, znatno je povećan prostor za odlaganje, s prikladnim pretincima za predmete koji se najčešće nalaze u unutrašnjosti automobila. Revolucionarni koncept konzole FlexRail sastoji se od međusobno zamjenjivih jedinica za pohranu koje se pomiču na vodilicama smještenima između prednjih sjedala. Tako se osigurava praktičan i prilagodljiv prostor za višestruku upotrebu.


Prednja sjedala su raskošno odmjerena i slična su onima u novoj Astri i Insigniji. Nude vodeći raspon podešavanja u klasi: 240 mm naprijed/natrag, te 65 mm u visinu – dopuštajući tako putnicima svih veličina i dobi namještanje sjedala za udobnu vožnju i putovanja. Također, novost kod Merive je i dostupnost Opelovog jedinstvenog FlexFix nosača za bicikle, integriranog u stražnji odbojnik.

Ulazak u novu eru vrata

Meriva otvara novu dimenziju u pristupu stražnjim sjedalima s jedinstvenim stražnjim bočnim vratima koja se otvaraju unatrag. Koncept FlexDoors prvi je takve vrste u ponudi jednog velikoserijskog proizvođača. Za razliku od drugih poznatih dostupnih sustava sa stražnjim bočnim vratima koja se otvaraju unatrag, vrata FlexDoors dolaze u punoj veličini i otvaraju se bez potrebe za preklapanjem s prednjim vratima. Uobičajena konstrukcija središnjeg krovnog nosača omogućuje nezavisno otvaranje, dok istovremeno osigurava uobičajenu čvrstoću karoserije i zaštitu u slučaju bočnog sudara.

FlexDoors nudi povećanu funkcionalnost olakšavajući ulazak i izlazak sa stražnjih sjedala. Smještajući šarke vrata na stražnji krovni nosač, također ostavlja više prostora za noge putnika u prolazu kraj središnjeg krovnog nosača.

Vrata FlexDoors otvaraju se pod kutem od 84 stupnja što je puno šire od uobičajenih vrata, koja se otvaraju standardno pod kutem od 68-70 stupnjeva. Vozač i suvozač također mogu uživati u povećanom kutu otvaranja vrata od 84 stupnjeva.


FlexDoors ne samo da olakšava putnicima pristup u unutrašnjost, nego je i ergonomičniji te nudi putnicima sprijeda br/ži pristup FlexDoors vratima, kada trebaju odložiti jaknu, torbu ili kišobr/an iza prednjih sjedala.

FlexDoors, također, donosi povećanu sigurnost, posebno za mlade obitelji. Roditelji mogu lako posegnuti na stražnje sjedalo kako bi smjestili djecu, a mogu i pomoći djetetu pri izlasku ili ulasku u vozilo, čineći ih sigurnijima. Primjerice, kada su istovremeno otvorena i prednja i stražnja vrata, stvorena je sigurnosna zona u kojoj roditelj i dijete mogu bez opasnosti izići iz automobila, a da ih ne razdvajaju vrata, čime se smanjuje mogućnost da dijete istrči na cestu.


FlexDoors vrata daju stil unaprijeđenoj funkcionalnosti. Ulazak i izlazak iz vozila ne samo da su prirodniji, nego i izgledaju elegantno. Više nije potrebno izvijati se prilikom izlaska sa stražnjeg sjedala.


Koncept FlexDoors uspješno je tržišno testiran i ocijenjen od strane Merivinih kupaca još od 2006. Iza njega stoji čitavi niz patentiranih sustava zaključavanja, konstruiranih radi veće sigurnosti.

Novi Opelov dizajn u jednovolumenskoj izvedbi

Iznutra i izvana, Meriva ide korak dalje s Opelovim novim dizajnerskim jezikom – spojem kiparstva i njemačke preciznosti – te se fokusira na kvalitetu, kao što je ranije nje bio slučaj s Insignijom i novom Astrom.


Opelovi dizajneri stvorili su dinamičan i elegantan jednovolumen. Spuštena linija krova u kombinaciji s Opelovim prepoznatljivim bočnim motivom oštrice te valovita linija stražnjih prozora daju Merivi svjež, prepoznatljiv karakter i izgled.


Vrata FlexDoors pozivaju vas da uđete u unutrašnjost, koju krase skladne linije i površine. Ploča s instrumentima u obliku krila daje dojam širine i prostranosti. Središnji dio nagnut prema naprijed pridonosi tom dojmu i daje ugođaj sportskosti i skulpturalnosti.

Unutrašnjost je dodatno uljepšana sa šest različitih varijanti boja i presvlaka. To je najveći izbor koji je Opel dosad ponudio. Visoki standard završne obr/ade odabr/anih tekstura i materijala, kao i raspored i detalji oko ručica i prekidača, karakterističan je za puno skuplje automobile.

Meriva lansirana sa šest ekološki prihvatljivih motora.

Nova Meriva profitira i od dužeg međuosovinskog razmaka, šireg prednjeg i stražnjeg traga kotača, a sve u korist bolje upravljivosti i veće udobnosti u vožnji.


Ponuda motora sastoji se od štedljivih i učinkovitih motora s turbopunjačem snage od 56 kW do 103 kW. Bit će ponuđena i posebno ekonomična verzija ecoFLEX. Meriva će ponuditi i izbor 5-stupanjskih i 6-stupanjskih ručnih mjenjača, a također i 6-stupanjski automatski mjenjač.


Projektirana i razvijena u Opelovom inženjerskom centru u Rüsselsheimu u Njemačkoj, nova Meriva će se proizvoditi u španjolskoj Zaragozi, a u prodaja je krenula u ljeto 2010.